söndag 26 april 2009

vila inom sikte

Jag vill inte trötta ev. läsare (ja, nu vet jag att många slutar läsa vid just såna där inledningar) med alltför många detaljer om stressfaktorer i mitt liv just nu. Men det handlar om tentamina, omvärldsanalyser, guidning av ledningsgrupp från Sydafrikanska lutherska kyrkan, snart besked om jobb samt ev. ansökningar av andra tjänster såsom Genarp och Hyllie?... och därtill lite sy-projekt, bantningsprojekt (minus 4 kg första veckan lchf-kost) om det bara vill fortsätta neråt!... jaja, engagemang i trädgård samt ungdomarnas konserter. Allt mycket givande och trevligt för att inte säga underbart kul! men ack så många tankar på en och samma gång!

Nåväl! Imorgon går tåg och två bussar mot Vadstena. Där ska klassen delas i två hälfter, de mer naturnära vandrarna och de mer inåtvända deltagarna i tidebönerna och liknande. jag har valt den stillsammare varianten utan prestation! Sol vill vi ha!

"Tack för ljusning i Zimbabwe!"

2 kommentarer:

sMARTAss sa...

Va? Ska de ha diakon i Genarp? :o

Camilla sa...

sol fick vi mycket av idag eller hur?
jag har fått en fin solbränna i ansiktet!
KRAMIS