tisdag 24 juni 2008

Har du en blogg? Coolt, morsan!

Sonen 15 och jag köpte falafel igår, i hålet i väggen som kallas Lundafalafel. Då gjorde vi det. Spottade på stan!

Vi fick syn på en som jag trodde jag kände igen från Fäladsgårdens fritids. Jag är ju dum på kändisar! Det var Robin ifrån Robins.

Tänk, sa sonen, att man kan ägna sig åt spotting i Lund!

Sen satt vi vid stadshallen och åt upp våra rullar med gröna falafel i. De var goda.

Efter att ha handlat byxor åt världens smalaste 181-cms-kille åkte vi hem. Då påminde han mig om vår fina spottingträff. (kan det heta så) Och jag sa att det nästan hade platsat på min blogg.
Det var då han fällde rubrikens kommentar. Det gjorde han bara för att göra mig glad, det är jag säker på. Vilken Grabb!

Nu måste jag rusa till busen!
ha det livat och glatt!

Hej!

"Hej Gud. Det blåser väldigt mycket idag. Undrar varför. Hejdå!"

Inga kommentarer: