onsdag 20 februari 2008

Recension

Jag skrev ihop en liten samling. Valde några dikter och lät trycka en bok. Nästan ett häfte men ändå en bok.
Efteråt undrar jag ibland vad som kom med i den och varför. Jag vet inte ens själv om jag tycker om det som är i den. Det var viktigt då men känns tunt och fattigt efteråt. Är det så för riktiga författare också? Jag kan tänka mig det. När boken sjösatts får den segla själv.


Läs recensionen som är ganska tunn, men recensenterna är tappert seriösa.
http://www.dikt360.se/index.php

Vill ni trots detta köpa boken för 100 kr inkl porto så går det bra att meddela mig. Så får vi se om sån här antireklam väcker nyfikenhet...

"Tack för språket, Gud, för längtan att tala och längtan att lyssna."

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har sagt det många gånger förr; Jag tycker att du har ett fantastiskt språk. Roligt att du tryckt något av dina texter i en bok. Själv har jag drivor av papper på vardagsrumsgolvet och försöker förgäves få ihop ett vettigt manus. Just nu misströstar jag... men en vacker dag :)

Jag gillar din blogg väldigt mycket, du skriver så vilsamt och mycket kloka tankar :)